Free cookie consent management tool by TermsFeed

Taxi & Privé Vervoer van en naar Brussel Luchthaven (BRU)

Taxi, Minibus & Groepsvervoer | Vaste Prijs | 24/7 Beschikbaar | Vluchtopvolging

faq

Ik heb nog geen reservering

V: Zetten jullie mij af bij mijn hotel of op het adres dat ik invul in het reserveringsformulier? A: Ja, al onze diensten zijn deur-tot-deur. We vervoeren u altijd rechtstreeks naar het adres dat u vermeldt in uw reservering, of het nu een hotel, kantoor of privéadres is.

V: Reizen er andere passagiers met ons mee in het voertuig? A: Nee, we bieden alleen privé transfers aan, het voertuig is exclusief voor uw gebruik. Een privé transfer betekent: geen andere passagiers in het voertuig; deur-tot-deur service; vaste prijs.

V: Wanneer moet ik reserveren? A: Hoewel u zelfs een paar uur voor uw reis kunt reserveren, adviseren wij om zo vroeg mogelijk te reserveren, maar ten minste 24 uur van tevoren.

V: Hoeveel bagage kan ik meenemen? A: De bagagecapaciteit van het voertuig wordt getoond in Stap 2 van het online reserveringsproces. Bijvoorbeeld een gewone auto heeft capaciteit voor tot 4 passagiers, 4 koffers van normale grootte en 4 handbagage. Als u twijfelt of uw bagage in het voertuig past, upgrade dan naar een groter voertuig.

V: Ik reis met een baby/kind. Bieden jullie baby-/kinderstoeltjes aan? A: We hebben baby- en kinderstoeltjes gratis beschikbaar. In zeer zeldzame gevallen kan het gebeuren dat we door onvoorziene redenen (bijv. voertuigvervanging) geen baby-/kinderstoeltje kunnen leveren. Als u niet bereid bent te reizen zonder baby-/kinderstoeltje, raden we u dringend aan uw eigen stoeltje mee te nemen.

V: Wat kost jullie service? A: Begin met het maken van uw reservering door de route te selecteren die u nodig heeft. In Stap 2 van het online reserveringsproces ziet u beschikbare voertuigen en prijzen voor uw transfer.

V: Ik kan mijn bestemming niet vinden in jullie online reserveringssysteem. A: Neem contact met ons op en beschrijf de service die u nodig heeft.

V: Rekenen jullie extra kosten voor betaalpas- of creditcardbetalingen? A: Nee, we rekenen geen extra kosten voor betaalpas- of creditcardbetalingen.

V: Is het noodzakelijk om mijn mobiele nummer te verstrekken bij het reserveren? A: Ja. Het is cruciaal dat u een mobiel nummer verstrekt waar we u kunnen bereiken bij uw aankomst in Brussel of wanneer we u ophalen van uw accommodatie. Dit is heel belangrijk zodat we contact met u kunnen opnemen en u ook contact met ons kunt opnemen. Mocht u problemen ondervinden op de luchthaven - zoals verdwalen, bagagevertraging of immigratieproblemen - dan moet u ons informeren via ons alarmnummer en/of het mobiele nummer van uw chauffeur zodat we op de hoogte zijn van de situatie. We kunnen u ook bellen als de chauffeur lange tijd heeft gewacht en we informatie over uw status nodig hebben. Het is essentieel dat het mobiele nummer dat u verstrekt van u is (de passagier) en niet van een reisbureau of familielid dat niet met u reist.

Ik heb al een reservering

V: Waar ontmoet ik de chauffeur wanneer ik aankom? A: Nadat u het online reserveringsproces heeft voltooid, ontvangt u onmiddellijk een reserveringsbevestiging per e-mail waarin het ontmoetingspunt wordt uitgelegd waar uw chauffeur u zal opwachten. Eenmaal op het ontmoetingspunt, blijf daar alstublieft. Als u uw chauffeur niet kunt vinden of herkennen, bel dan het alarmnummer in uw reserveringsbevestiging.

V: Wat kan ik doen als ik mijn chauffeur niet zie? A: Als u uw chauffeur niet kunt vinden of herkennen, bel dan het alarmnummer in uw reserveringsbevestiging. U heeft mogelijk ook het directe mobiele nummer van de chauffeur.

V: Wat moet ik doen als mijn vlucht vertraging heeft? A: Vluchten worden gemonitord op vertragingen om ervoor te zorgen dat uw chauffeur u op het juiste moment opwacht. Om het werk van uw chauffeur te helpen in het geval dat uw vlucht als vertraagd wordt aangekondigd, informeer onmiddellijk uw chauffeur of het lokale dispatching centrum. U kunt het alarmnummer vinden op de reserveringsbevestiging die u onmiddellijk ontvangt nadat u het online reserveringsproces heeft voltooid.

V: Kan ik een factuur krijgen? A: Ja. Als u de transferkosten aan de chauffeur betaalt, vraag uw chauffeur dan om u de factuur te geven na uw betaling. Als u de transferkosten betaalt samen met uw online reserveringsproces, dan is de factuur de reserveringsbevestiging per e-mail.

V: Ik ben een reisagent en wil vooraf betalen voor mijn klanten. Hoe kan ik dat doen? A: We accepteren bankoverschrijvingen (onder speciale voorwaarden) en betaalpassen of creditcards van reisbureaus en touroperators.

V: Werken jullie met grote groepen? A: We kunnen op verzoek minibusses en tourbussen voor groepen leveren.

V: Wanneer haalt de chauffeur mij op van mijn hotel? A: In Stap 3 van het online reserveringsproces kunt u de gewenste ophaaltijd van uw hotel selecteren. De chauffeur haalt u op dit tijdstip op.